Geen producten (0)

Algemene voorwaarden

DEFINITIES

In deze voorwaarden staan geen moeilijke definities. Is het toch niet helemaal duidelijk? Neem dan vooral contact met ons op. Dan leggen we het graag uit.

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
Attema Tweewielers is de mooiste fietsenwinkel van Weesp en omstreken
Wil je ons ontmoeten? Je bent binnen onze openingstijden altijd welkom in onze winkel.

Attema Tweewielers
Herengracht 25
1382 AG   Weesp

0294-413201

TOEPASSELIJKHEID
Wanneer je bij ons een aankoop doet, gaan jij en wij van deze voorwaarden uit. Daarom vind je deze voorwaarden op onze website terug. Als je dat liever hebt, kunnen wij je de voorwaarden ook per e-mail of zelfs per post sturen.

Voor sommige van onze producten kunnen specifiekere voorwaarden gelden. Mocht dat voor onduidelijkheid zorgen, dan weet je ons te bereiken. Dan zorgen we voor duidelijkheid in jouw voordeel.

HET AANBOD
Ons gehele aanbod vind je op onze website. We doen onze uiterste best om alles zo compleet en juist mogelijk te vermelden, zodat je de juiste keuze kunt maken en het aankoopproces van begin tot eind gemakkelijk verloopt.

DE OVEREENKOMST
Als je een bestelling bij ons plaatst, zorgen wij er voor dat je het bestelde zo snel mogelijk van ons krijgt. Natuurlijk krijg je per e-mail van ons een bevestiging van je bestelling, met alle gegevens van de bestelling. En bij levering ook een factuur, ook daar staan alle gegevens netjes op.

HERROEPINGSRECHT
Heb je je bestelling online gedaan en ben je uiteindelijk toch niet tevreden? Dan kun je het bestelde gewoon aan ons terugsturen of in de winkel van ons terugbrengen, zonder reden en binnen 14 dagen. Hou er wel rekening mee dat je het product ongebruikt én, indien van toepassing, in de originele verpakking aan ons teruggeeft.

Je mag dus een fiets passen, maar niet berijden. Want als je op de fiets gereden hebt, kunnen we deze niet meer aan een andere klant verkopen.

Wil je het bestelde artikel terugsturen? Neem even contact met ons op. Dan regelen we het met elkaar.

KOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING
Aan het terugsturen van producten zijn geen kosten verbonden, anders dan de verzendkosten. Dat wil zeggen dat je accessoires per post aan ons terug kunt sturen en fietsen weer door ons op kunt laten ophalen. Je laat het bestelde door ons weer ophalen? Dan storten wij je de productprijs minus de verzendkosten van de retourzending terug.

Vanzelfsprekend mag je het ook weer naar ons terugbrengen. In dat geval ontstaan er geen verzendkosten.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT
In principe kun je alles aan ons terugsturen.

DE PRIJS
Bij ieder product op onze site vind je de actuele prijzen en verzendkosten. Alle prijzen worden inclusief BTW getoond.

CONFORMITEIT EN GARANTIE
We doen ons uiterste best om het door jou bestelde juist aan je te leveren. Hebben wij toch een fout gemaakt? Laat het ons dan weten. Dan proberen we het met je op te lossen.

En vanzelfsprekend heb je op al onze producten garantie, waarbij wij uitgaan van de door de betreffende fabrikant bepaalde garantievoorwaarden. Heb je een garantieverzoek? Ook dat kun je ons laten weten, dan beoordelen wij dat graag en bedenken we samen met jou een passende oplossing.

LEVERING EN UITVOERING
Wij doen ons uiterste best het bestelde zo snel mogelijk óf op jouw voorkeursdag bij je te laten bezorgen of aan je te leveren. Mits het bestelde op voorraad is en je vóór 17 uur bij onze webshop bestelt, kunnen wij het de volgende werkdag bij je laten bezorgen. Lukt dat toch niet, dan stellen wij je daar van op de hoogte en mag je altijd de bestelling annuleren.

Als wij het door jou bestelde product niet meer kunnen leveren, kun je altijd kiezen uit een alternatief product of ervoor kiezen de bestelling te annuleren.

Had je al betaald en je hebt geannuleerd? Dan storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen terug.

BETALING
Wij bieden je verschillende mogelijkheden om te betalen voor je bestelling. Haal je de bestelling op in een winkel? Dan kan je daar betalen. Kies je voor vooruitbetaling? Dan maken wij je bestelling direct na ontvangst van de betaling in orde.

Wij verzoeken je bij het betalen per vooruitbetaling altijd je bestelnummer te (laten) vermelden.

Zijn de betaalgegevens niet juist? Dan verzoeken wij je dat ons gelijk te laten weten.

KLACHTENREGELING
Af en toe gaat er iets mis met een bestelling of maken wij gewoon een fout. Dat is vervelend, vooral voor jou. Mocht je daarover een klacht hebben, laat het ons dan snel weten. We zullen onze uiterste best doen om het weer goed te maken

Oplossingen proberen we altijd gelijk te bedenken, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen beloven we een oplossing aan te bieden.

Niet tevreden met de oplossing? Laat dat dan gewoon weten. Dan praten we er nog een keer over.

GESCHILLEN
Als we er samen niet uit komen, dan is er sprake van een geschil. Bel ons eerst nog met jouw voornemen. Dan proberen we het alsnog samen op te lossen.

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN
Mochten de bovenstaande voorwaarden veranderen, dan vind je die verandering op deze website. Let op dat deze voorwaarden een uitleg zijn van onze “officiële” algemene voorwaarden, die je hier vindt. Die officiële voorwaarden wijzigen alleen in overeenstemming met de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en nooit in jouw nadeel.